25 mars 2012

Chokladpraliner

Nu blir det ännu mer choklad, jag vet det har blivit ganska mycket men vem gillar inte choklad.
Så i dag bjuder ja på mini chokladpraliner med den underbara nutella frostingen,gu den har verkligen fastnat i huvudet på mig.Ni vet när något blir för gott för att avstå,a exakt så är denna.
Dekorerade med små söta blommor av kristy(oetker) och på den andra bilden är det jordgubbs choklad stänger som jag delat mindre bitar och så blev det också choklad strössel på toppen av det  hela.




Kram

5 kommentarer:

  1. Men åh så fina och det låter jättegott också :)

    SvaraRadera
  2. Ser smarriga ut
    Jag vill önska dig en kanon trevlig måndag!
    KRAM i stora lass!!

    SvaraRadera
  3. Det ser jätteläckert ut, frostingen verkar lite meckig att göra, det var många moment eller hur upplever du det?

    SvaraRadera
  4. Åh va fina, va du är duktig på att baka! Kul att du är med och tävlar hos mig:-)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera