3 maj 2011

Ett paket med en Glasklocka (IB Laursen)

Nu har jag inlett ett nytt samarbete med http://www.soluppgangen.se//
Denna butik är fylld med dansk design,och danskt är verkligen inne nu.
Ib Laursen,Georg Jensen är bara några av de mest populära designer,och de hittar du här hos soluppgången.
Nu får alla som beställer från soluppgången.se GRATIS frakt.Men då får du skynda på,Gäller endast till 15/5 2011,så passa på.Finns massor att fynda.
Här hittar du allt från kök,inredning, möbler,barnrum,förvaring,bröllop, smycken mm.
Jag har personligen förälskat mig i IB Laursen design,de är så romantiskt &vackert.Så när jag såg den här tulpanformade Glasklockan så blev jag mållös för den är helt otrolig vacker och fick en massa ideèr vad jag vill använda den här till.Vill du ha din egna så kostar den här skönheten endast
390:-.Fatet under glasklockan är mitt gamla kakfat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar