1 maj 2011

Ett litet paket


Det kom ett litet paket i fredags från lyckas med mat.
För en tid sedan så beställde jag saker som behövdes till min sons 2års kalas.
Och med att jag beställde så hade jag aldrig testat på denna rollfandant tidigare,så
blev verkligen överaskad.Så mjuk och väldigt smidig att arbeta med.Något jag definitivt kommer fortsätta med.Lyckas med mat har märket Städter och det tycker jag passar mig.Testat en massa sockerpasta,som blir så torra och konstiga i färgen,men detta kallar jag kvalitet.
Jag fick i paketet en rollfandant,och de kommer jag nog att använda till en hello kitty tårta jag ska göra snart.
Så letar du efter en lätthanterlig sockerpasta så kan jag starkt rekommendera från lyckas med mat.Tack peder för sockerpastan,den kommer att komma till användning snart.
http://www.lyckasmedmat.se//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar