22 mars 2011

Kakformar


Jag har en tävling som pågår om ni missat det och man kan vinna hela 200kr i presentcheck som du kan välja valfria produkter hos www.kakformar.se.
Inte nog med det så fick jag välja 4 kakformar,och sånt blir jag super glad av.Kakformar kan man aldrig få för mycket av.Man behöver inte bara använda kakformar till kakor,utan även till marsipan,sugarpaste och stansa ut till cake pops.Perfekta är dessa kakformar.Att få välja var riktigt svårt,då jag skulle vilja välja hela sortimentet,men till slut så valde jag dessa 4.1söt kyckling som jag kan nog använda till påsk cupcakes,ett löv,som jag tänkte använda då jag ska göra tårtdekorationer,en babyfot passar speciellt till dop eller varför inte babyshower.
Ett hjärta är bara så romantiskt och söt.
Jag kan garantera att det finns något för alla och t.om speciella högtider då du besöker http://www.kakformar.se//
Tack så mycket Anneli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar