21 mars 2011

Paket med Tårtfyllningar



I dag fick jag några prover att testa på,jag har aldrig använt moussepulver till att fylla mina tårtor,cupcakes så det ska bli spännande att få testa på och se om det blir gott.Tack så innerligt Maria.
Verkar vara väldigt populärt.Har ni testat eller gör ni egna?
Jag fick 4 olika moussepulver stracciatella,persika maracujja,citron och blodapelsin.Bara namnen låter smaskens så kan tänka mig att detta kommer bli gott.
Nu ska jag bara komma på vad de fyllningarna passar ihop med.
Dessa fyllningar kommer från http://www.tartpinglan.se// och kan starkt rekommendera denna sida med helt underbara produkter.Jag har blivit förälskad i hela sortimentet,då det finns verkligen något för alla,nybörjaren,till den avancerade.För den som ska gifta sig,döpa sitt barn,kalas,ja till alla högtiderna, de speciella och de vardagliga.
Så nu tycker jag också att du ska besöka tårtpinglan.Du kommer garanterat hitta något.Dessa är favoriterna och som jag mer än gärna skulle vilja äga.så vackra skapelser man kan göra med dessa verktyg.Jag älskar verkligen den sovande bebisen,diamond utstickaren så det blir stilrena tårtor,och en bok så man kanske kan lära sig att modellera,snurrande tårtställ,perfekt då man ska täcka en tårta och dekorera,och så söta bebisfötter,skulle bli så fint på dop då man gör en tårta eller cupcakes med dessa över.silikonformarna med blommor har nog de flesta inom bakbloggar känns det som,så den skulle jag vilja ha för att förfina mina blommor,få liv i dem.
Jag kan nog lägga upp allt från hennes sortiment,dock får de inte plats,men dessa skulle göra bakningen mycket lättare och roligare.



Bilderna är lånade från tårtpinglans hemsida.

2 kommentarer:

  1. Där inne har jag varit några gånger. Den sovande bebisen älskar jag, har den hemma och använder den ibland när man ska göra doptårtor och tårtor till små barn. Johan min man träffade henne på en av chokladkurserna han gick uppe i Nora, jätte trevlig tjej och superbra service.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Jag älskar allt i den butiken,finns verkligen allt för den bakgalna,som jag är.Åh jag hoppas också jag kommer få äga den söta bebisen snart.A hon verkar jätte trevlig.

    SvaraRadera