4 dec. 2010

Pepparkakshus


Det här blir första gången jag ska baka ett pepparkakshus.Blev sponsrad från www.littlefairies.se
ska bli jättekul att få baka och bygga.Min son älskar då jag bakar,så det här kommer nog bli extra kul.Ni kommer få se de,men tyvärr hinner jag inte med de denna helg,så det lär bli nån gång nästa vecka.
Jag säger Tack så mycket för detta underbara mumin pepparkakshus.
Citaterat från littlefairies.se

"Little Fairies klär hela familjen från topp till tå för alla högtider:

Unika dopkläder och namngivningskläder med accessoarer; handbroderade dopklänningar från England
Vackra festklänningar för alla åldrar; näbbklänningar, festklänningar, finklänningar för alla speciella stunder
Stiliga barnkostymer och västset för de minsta; även frackar och smokingar för de högtidiga fester
Högtidskläder för vuxna; studentklänningar, balklänningar, tärnklänningar och brudklänningar
Accessoarer för alla; dopskor, barnskor, lackskor och brudskor
Presentartiklar; doppresenter, leksaker och inredning till barnrummet
Säsongsartiklar".

Så vad vill du ha?.Passa på och tävla då du kan vinna 250kr presentkort.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vill tipsa om tävlingarna i min blogg. Det kommer upp nya med jämna mellanrum och för tillfället pågår två stycken. Det du kan vinna är:

    -Velourbyxor
    -Presentkort på Saltå Kvarn

    Välkommmen in och delta!

    SvaraRadera