20 aug. 2010

Stora knivar



Det här paketet kom till mig från EKA-knivar.Perfekt,jag behövde nya,då mina börjar att
rosta,och vill man ha kvalité knivar så rekommenderar jag att ni går och kollar in på http://www.eka-knivar.se.Jag säger jätte tack till Pär och resten som jobbar på EKA-knivar.Dessa kommer jag definitivt att använda.
De här är ett citat från eka knivars hemsida,och lyder så här

"EKA har tillverkat fällknivar i Eskilstuna sedan 1882.
I alla EKA-knivar kombineras modern produktion med 100-årig hantverkstradition. Varje kniv går igenom den strängaste kvalitetskontrollen och är försedd med 10 års garanti.
EKA har gjort sig känt över hela världen för elegant, funktionell design och förstklassigt material.

Att arbeta med en EKA-kniv, uppleva greppet, styrkan och den utmärkta skärpan, är något alldeles extra.

Flexibilitet och kundservice är nyckelord hos EKA".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar