19 aug. 2010

Sofi Fahrman och jag på modegalan b.la.






Ja då var man uppe i Stockholm i går under en kort,men intensiv tid.Anlände 17:15,åkte 21:55.Hittade min lilla butik som jag och emilia letade efter ett bra tag,så blev glad då vi äntligen hade hittat den.Petite France hette cafet,och därifrån gick jag ut med 10 macarons,olika smaker och färger.
Jag valde caramel,lakrits,pistach,choklad.mums.Mia örhman som rekommenderade de stället,så nu skriver jag också dit måste man gå då man är i sthlm,och älskar bakning,och äta sött.
Och jag fick skov skav innan ens festen hade börjat,så jag var tvungen att gå i sthlm city utan skor,så om du såg någon klädd i svart,då var det jag.Sen efter mycket men,så kom vi fram till strandbryggan sea club,och det var proppat med folk,bara brudar dessutom.Vi kom in dit,minglade lite,tog drink och passade på och tävla,dock vann vi inget.Men de var absolut en kväll jag aldrig glömmer,så här får ni se mig och sofia fahrman på bild.Och givetvis fick alla en goodie bag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar