20 aug. 2010

I dag hämtade jag ut ett riktigt stort paket





Jag visste inte vad paketet skulle innehålla,så då kan ni räkna med att jag blev överaskad ordentligt.Riktigt fina grejer,såna som jag drömt om.Det som fanns i var tårtspade av klackskor,universal termometer,jäskorg,och jättefint set med skålar av Nigella Lawson och en allround kniv av keramik.Wow jag säger bara Super Tack Johan Almling och resten på Vikingsun.Ni gjorde verkligen så att jag hoppade upp och ner av glädje,och gav mig så mycker mer än ni kan tro.Jag säger bara fina produkter,med hög kvalite så tycker jag att de här är bästa stället för de som älskar och baka.Jag har blivit förälskad i massa produkter på deras hemsida,men den jag fastnade för ordentligt var skålarna av Nigella Lawson,då hon har grym smak,och riktigt bra kock.Och till min förvåning så fanns det i kartongen som jag fick.Så ta och spana in,du lär garanterat få favoriter på sidan

http://www.vikingsun.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar