3 sep. 2013

Stor nyhet som jag vill dela med mig

Här händer det inte så mycket ,fast ja har bakat lite så har ja inte hunnit uppdatera här.
Lägger min energi på min nya och personliga blogg som jag kommer fortsätta med.
Kommer dock och titta in här och så klart försöka uppdatera när ja har bakat något.
Nu till en nyhet till vad som är orsaken till mitt uppehåll.
Jag är gravid och det är inte mycket kvar tills ja ska bli mamma för andra gången.
Samtidigt det är spännande så har det verkligen tagit musten ur mig och mått dåligt.
Hoppas så klart det vänder på sig när bebisen tittar fram.
Vill säga ett stort tack till alla som stöttar mig och alla ni som skriver här gör min dag.

Här är min nya blogg www.varasmaliv.blogspot.se



Kram

10 kommentarer:

  1. Åh vad kul! grattis:) Både till tillskottet som snart tittar fram samt den nya bloggen. Synd dock att du har mått dåligt. Det är aldrig kul och man oroar sig säkert något alldeles att något ska hända med barnet. Ha det fint! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman.Hoppas allt löser sig och att ja får inspiration att baka och komma tillbaka till er allesammans.

      Radera
  2. åh vad kul! Grattis! Synd att du inte kunnat njuta fullt ut av graviditeten. Hoppas att allting kommer att gå bra, och att du har en stund över att kika in och inspirera oss här ibland :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket. a de är synd men hoppas de blir bättre sen i slutänden.
      åh tack,härligt och höra.hoppas ja med

      Radera
  3. SÅ kul, vilket härligt besked.
    Vi hopas att allt går bra med nya familjemedlemmen,
    kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis! Jag har saknat ditt bloggande. Förstår att hälsan måste gå först. Lycka till nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack.åh gulle dig.Önska ja hade motivation och baka men orkar inte ens röra mig från lägenheten om ja inte måste.

      Radera