26 apr. 2012

Smått & Gott

Här bjuder jag på lite bilder på sånt som jag gjort på bageriet b.la.Lärt mig faktiskt jättemycket och i dag var sista dagen där,så nu blir det andra äventyr för min del för jag fick besked i dag att jag får praktik på ett annat bageri,dock lite mindre men de kan bli mysigt oxå.

                                                        Blåbärsbakelse,fylld med krämgrädde,blåbärsylt

                                                         Sockerfria våfflor,grädde & jordgubbssylt

                                                       Lyxiga wienerbullar

                                                       Fruktårta
Eclairs,vaniljkräm,grädde,bananglasyr&choklad


                                                         Petite choux,grädde,jordgubbssylt


                                                        Blondies-ogräddade.
Operatårta,banan,krämgrädde&grädde


Kram

4 kommentarer:

  1. Gud så mycket gott o fint du får göra!! Är riktigt avis!!! :-)

    SvaraRadera
  2. Ojoj, jag hade INTE klarat av att jobba där, inte på långa vägar...

    Men gott som attan ser det ut!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Så mycket gott och fina bakelser!

    SvaraRadera
  4. Så kul att jobba på bageri och lära sig allt detta! Ser mycket gott ut :)

    SvaraRadera