23 mars 2012

Push Up Pops

Nu äntligen har jag använt mina push up hållare eller vad man kallar dem,och det är inte sista gången.Så smidigt och så ser det så läckert ut,här ser man det man får och visst blir man mer sugen då.Detta består av chokladbotten,len chokladfrosting,rårörda hallon special och min nutella frosting och  på topppen lyxade jag till det med olika chokladströssel.
Det här är en mäktig men en liten kaka på pinne,med olika chokladfrostingar och i  mitten kommer den halvt syrliga hallonen som bryter av så fint.



Recept på chokladbotten hittar du här
Recept på len frosting från Sockerrus som är den ljusa frostingen
Recept på nutella frosting hittar du här

Recept på rårörda hallon:
50g hallon(frusna)
0.5msk gelesocker
1msk marsanpulver
1 tsk socker

Kram

5 kommentarer:

  1. vart har du köpt behållarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte 10pack hos marie hobby corner.
      http://www.marieshobbycorner.se/butiken/index.php?cPath=51
      vill du köpa styckvis så finns det hos sockerflinga.se
      http://sockerflinga.se/products-page/tillbehor/push-up-cake-pops/
      Finns säker på ebay oxå om du söker där men ute i butik har jag inte sett.
      Lycka till

      Radera
  2. Vart har du köpt behållarna ?
    Har letat efter dom överallt

    SvaraRadera