25 juni 2011

I dag fyller min sida 1 år

Exakt ett år sedan startade jag upp den här bloggen,och jag kunde aldrig tro att så många skulle besöka mig och få härliga kommentarer från.Och att jag fått så många,underbara samarbetspartner som tror på mig gör så att jag ännu mer kämpar mot mitt mål.Nån gång kommer jag bli konditor,hoppas ni vill fortsätta att följa mig och se mig då jag närmar mig till mitt mål.Kommer även bjuda er på ännu mer goda recept och mera tävlingar.
Så klart har jag några tävlingar på gång till er,så håll utkik,de kommer snart.

Jag har fått mycket inspiration från många fina bloggar,och hoppas givetvis att ni fått även inspiration hos mig.
Så nu vill jag skicka en massa kramar till alla Er som gjort mitt första bloggår innehållsrikt och roligt!
Bilden är lånad från google

6 kommentarer:

  1. Grattis till ett årsdagen!! ;)
    Hoppas du lyckas med ditt mål! Du har en underbar blogg =)

    SvaraRadera
  2. Grattis på ett års dagen! Kommer deffinitivt följa dig mot dina mål och hoppas att du kommer att lyckas. Du inspirerar mycket ska du veta och har många smarriga recept på denna sidan :-)

    /Anna

    SvaraRadera
  3. Grattis syrran på denna fina blogg, du ger så bra tips och även goda sådana.. grattis och fortsätt och snart kommer du närmre dina mål, håll huvudet uppe och ge aldrig upp förrän du når toppen...glöm aldrig det!för längst upp på toppen står mamma och hurrar för dig ....love u sis :)

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Håller tummarna för att du ska lyckas med ditt mål.
    Du har en väldigt bra blogg med många super goda recept :)
    Du är helt klart en inspirationskälla för många!

    SvaraRadera
  5. Tack så innerligt för ert fina stöd och fina ord.Blir rörd nu,och är så kul att ni vill vara en del av min sida.Utan er skulle den här sidan inte finnas,så TACK allesammans som tror på mig.Löve ya all
    Simone

    SvaraRadera
  6. Grattis bloggen på 1-årsdagen!
    Det har varit kul att följa dig och det ska bli spännande att se vad du hittar på framöver. :-)

    SvaraRadera