1 apr. 2011

Tema på Kalaset




Snart fyller min son 2år,och det ska givetvis firas ordentligt.Och eftersom min son älskar Drömmarnas trädgård så blir det iggle piggle och trädgårds tema.
Och det kan man hitta hos kalaslagret.De har jättefina saker och stort sortiment.
Så blev jätteglad då jag fick hem en låda med drömmarnas trädgård produkter.
Passar perfekt till kalaset.Nu fattas det bara och göra tårta och bakelser,sånt får ni se efter den 10e april då vi ska ha kalaset.Om ni ska ha kalas så rekommenderar jag verkligen kalaslagret för där hittar man allt,även till bröllopet/möhippa.
Och finns jättefin och personlig present till dop,som jag själv har,och den är helt underbar och jättefint minne för livet ut.En doptavla med storken där det står vikt,barnets längd och vilket klockslag barnet kom till världen,går även att beställa till bröllopsgåva.
Och just nu får du 15% om du beställer inom 3april,dock ej på reavaror så passa på om du vet att kalaset närmar sig.
Ett besök hos
http://www.kalaslagret.se// är det enda som behövs för ditt kalas

1 kommentar: