24 feb. 2011

Fiddes Payne sprinkles




För en som älskar att baka som mig själv så använder jag strössel,till att dekorera cupcakes,cake pops,strö på glass mm.Jag gillar att variera och kan nog äta strössel nästan på allt.
Jag fick ett litet paket av kryddlandet.se,som innehöll Fiddes Payne,chokladströsselmix,Pretty N pink strössel,strösselmix,vaniljpulver och maccadamianötter hemskickat.Blev jätte glad och tackar så mycket kryddlandet.
Dessa kommer framöver få förgylla mina bakverk,och de kommer bli så fina och goa så klart.Så håll utkik så får ni se hur dessa strössel kan göra cupcakes finare.
Vill du också ha dessa i din ägo så tycker jag du ska ta dig till kryddlandet.Billig frakt från 29-49kr.Mer info hittar ni på deras hemsida.

Kryddlandet är en webbshop som säljer både kryddor, såser, te och tillbehör till rimliga priser. De har bland annat varumärken som Jamie Oliver, Fiddes Payne, Chef Paul och O’Leary’s. Kika in på deras hemsida: http://www.kryddlandet.se// och se deras sortiment själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar