22 feb. 2011

Ett väntat paket


Jag blir super glad för varje företag som vill sponsra mig,för det betyder att de hjälper mig med sånt som jag annars inte kan införskaffa.Jag har länge velat ha Lekue decopen för sett hur underbar den är då andra bloggare har använt t.ex på sina cake balls,och även till annat.Jag kommer verkligen ha stor användning för den,ni kommer märka de.Så jätte stort tack till David Och Nina.Fick även en liten sked,och meningen är att man ska lägga ovanpå glaset och fylla skeden med läckert tilltugg.

Detta redskap har 2 munstycken.Det som gör den här produkten riktigt bra är att man värmer chokladen i mikron och att man kan använda den direkt.Och blir det choklad över,så kan man spara de i kylskåpet för man får kork till den.
Decorspritsen är tillverkad i 100% platinum silikon som tål hög värme, frystemperatur, micro och diskmaskin.
Den klarar från -60° - +260° grader,och det tycker jag är kvalitet produkt.
Jag passade på att beställa en silikon sked från Lekue,för den var billig och fin,endast 99kronor.
Lekue decopen kostar endast 163kronor, så om du vill också äga en sådan,så tycker jag du ska ta dig en titt på deras utbud.Massa fina köksredskap till de som älskar att baka,eller de som älskar att laga mat
Jag har många favoriter därifrån.
Om du vill få bra priser så finns det på deras sida Veckans Vara,där varor är nedsatta,med ett klick bort så hamnar du hos
http://www.ninasmat.se//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar