27 jan. 2011

Nu får du rabatt hos en känd nätbutik hos mig






Jag tycker att house of hedda har så mycket att välja på,och kan garantera att du lär hitta något där.De kan ju vara nån födelsedag som börjar närma sig,dop,alla hjärtans och så vidare.Detta erbjudande gäller till sista mars så passa på att kolla runt.
Jag har själv varit därinne ett antal gånger och har fått en massa favoriter,tänkte dela med mig av vissa grejer här,men de bästa är att ni går själva och kollar runt.
Tycker de är så kul att kolla runt i nätbutiker,då man hittar sig fina saker som
man inte hittar någonstans och även få inspiration.
Längst upp på min sida på högra sidan så ser du koden ifall du vill köpa något så
får du 10% om du skriver SMULANSBAK10.Och även kommer du till house of hedda direkt med ett klick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar