21 sep. 2010

Marimekko skål Ittala


Jag har hittat en ny design sida som har verkligen fina saker,och jag skulle vilja ha det mesta som finns där på deras webshop.Rekommenderar verkligen alla att titta in,garanterar att ni kommer bli förälskade som jag har blivit.Med ett klick bort så hamnar du hos http://www.inneonline.se
Inneonline sidan startades av 3 inrednings glada,föräldrarlediga mammor med helt olika bakgrunder.De har jobbat hårt,och visar att har man mål så kommer man långt.
Jag är själv en mamma,och det var då det sa klick.Jag har hittat min passion för bakning,och kommer aldrig släppa det.Jag ska bli konditor,på nåt sätt.
Jag tog detta ur sidan,
"Vår strävan är att våra kunder på ett bekvämt och tryggt sätt ska kunna välja sina varor inom heminredning i lugn och ro i vår inredningsbutik, vilken tid på dygnet som helst, för att sen få produkterna levererade över hela landet till bra priser oftast inom en till tre arbetsdagar".
Det finns verkligen något för alla,från belysning,barnsaker,smycken,husgeråd,marimekkoskålar och även presentkort.Perfekt gåva att ge till någon person som du vet skulle älska dessa produkter eller varför inte till dig själv.
Så ta dig en titt så förstår du vad jag menar.
Denna underbara Marimekko skål design av Ittala blev jag sponsrad från inneonline.se.Den kommer jag använda flitigt,kan lägga väldigt mycket där i,som t.ex hemmagjorda praliner och annat gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar