18 sep. 2010

Jordgubbs choklad





Mmmmm..första gången jag smakade på den här goda chokladen var på kalas,ni kommer se tårtan och bli förvånade.Ja vet,jag blev helt såld då jag fick mig en bit.den godaste tårtan jag nånsin ätit,och utan grädde.Gillar inte de på tårta.Här ser ni bild på den makalösa tårtan.Och jag var tvungen och köpa rosa choklad,dvs smakar jordgubb,så söt och god.Vill du köpa tårtan då rekommenderar jag att ni åker till Jolla choklad & dessert i Norrköping,nära centrum.de finns på prästgatan.Var där senast i dag och fick med mig choklad.Har man prövat på kvalité choklad,då går man aldrig tillbaks till de billiga chokladen.Ni kommer få se om några dagar något jag kommer prova på,och är hundra procent att de kommer bli så gott,speciellt då man toppar de med jordgubbs choklad,då kan väl inget gå fel.

1 kommentar:

  1. Man blir så "godis sugen" varje gång man kikar in här ! Jordgubbschoklad har jag aldrig hört talas om innan, men jag tror dig när du säger att det är gott :) ha en toppen dag !

    SvaraRadera