28 juli 2010

Paketets innehåll










I dag kom DHL och ringde på dörren,och när jag öppnade dörren så fanns det en jätte stor kartong som väntade mig.Kunde inte själv ana att jag skulle få allt som jag fick.
Jag väntade mig en BBQ grill,men fick så mycket mer.Jag blev helt mållös, väldigt glad och jätte tacksam.Jag fick massa tillbehör,så nu är det bara ut och börja grilla.Min första grill faktiskt,aldrig haft någon tidigare,utan har alltid blivit bjuden eller fått vara sugen på grillmat och använt spisen istället.
Nu har jag även fått 4-pack runda grillspett,kökshandduk,diskborste med behållare,kockförkläde,Bbq marinad pensel,silikon grytvante,finger print grytlapp(gjort av silikon),magnetisk måttsked,diskduk,svart kruka och salladskål.Ni ser allt på bilderna jag tagit.
Allt detta plus mycket mer hittar ni på http://www.interiordesignlagret.se
Letar du efter något riktigt speciellt,till någon högtid,present,vad som,så hittar du det garanterat hos interiös & designlagret.Jag kan säga med 100% att jag älskar alla produkterna som de finns i deras sortiment.Kopierade ett citat från deras hemsida,för det stämmer verkligen in på deras företag.

HEMINREDNING FÖR DEN MEDVETNE

"Interiör & Designlagret har heminredning av kvalitet och design. Vår heminredning kommer från både stora kända varumärken och små lokala designers och är noga utvalt för att erbjuda ett brett sortiment.
När ni handlar heminredning hos oss får ni det där lilla extra som förgyller er vardag."

Så vad väntar du på,klicka dig snabbt in i deras hemsida och bli förälskad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar