5 dec. 2012

Ett Julklappstips

Nu börjar  julen trots allt  närma sig och fast man önskar sig allra mest god hälsa & fred på jorden så kan jag ändå inte låta bli och vilja ha saker.
Tänk om jag skulle kunna få välja det jag vill ha ,bara in i en butik och plocka ut sina favoriter.
Skulle ju vara helt otroligt och med detta inlägg hoppas jag innerligt att det händer.
Har många favoritbutiker men den allra roligaste som finns därute är ändå Coolstuff,och dessutom finns det något för alla där.Så in till http://www.coolstuff.se/Julklappar och kolla in vilka favoriter du får

Har kollat in hela deras sortiment och har hittat en massa bakgrejer och även perfekta klappar till mannen och sonen.Eftersom de här är en bakblogg så visar jag det som står  i min önskelista.
Jag kan inte låta bli och vilja ha dessa,häftigare än de traditionella och hur roligt skulle vi inte ha när vi gör dessa gubbar och sen se minerna när man tar fram dessa till adventsfikat,kommer garanterat bli glada miner http://www.coolstuff.se/Avbitna_Pepparkaksgubbar

Bild lånad från CoolStuff

Kram

2 kommentarer:

  1. Ser riktigt gott ut! Älskar vit choklad! Får nog bli några sådana till jul :)

    SvaraRadera
  2. HEj! Du är en av vinnarna i min tävling om coops kokbok - grattis! Kan du maila din adress till trattoria@hotmail.se så skall jag skicka boken till dig. Kram Karin

    SvaraRadera