13 aug. 2012

Vinnaren av Goodiebagen från Olioli.se...

Tävlingen avslutades redan den 8/8 och har gått igenom alla bidragen,blev förvånad att de var några som skrev fel på frågan och de tyckte ja var lite tråkigt och även att man inte länkar för då förlorade ni er chans och vinna.Så ni vet till nästa gång,viktigt och läsa allt innan man tävlar.
Nu har jag dock utsett en vinnare och jag tycker att alla förtjänar en goodiebag men så många kan man inte dela ut.
Vinnaren blev Ana Norlander Lund ,stort grattis till dig.Mejla dina uppgifter till mig så ska vi se till att du får den underbara goodiebagen hem.
Till er alla andra bättre lycka nästa gång,för de är bara och hålla utkik så kommer snart nästa tävling.

Kram

1 kommentar:

  1. Hej söta vän!!
    Hihi nu är det dax att koppla på vardagen =)
    Nu är jag tillbaka för lite kommentarer! Ser att det har hänt mycket!
    Intressant läsning för lilla mig!
    MEGA STOR kärlek till dig!!
    <3 <3 <3

    SvaraRadera