25 nov. 2011

Vinnarna är...

Nu har tävlingen avslutats,och de två som vinner var sin Lekuè madeleine kaksform är
Anette Kristoffersson & Madelen Eklund
Stort Grattis till er,lite avis är man då jag alltid velat göra  små söta madeleine kakor.
Såg dessa då Leila Lindholm gjorde små söta madeleine kakor.
Vill även Tacka till  Culina som sponsrade dessa fina vinsterna.
Mejla mig så ska jag se till att ni får er present hemskickad.

Och vill även säga snälla ni som ännu inte röstat på mig,skulle uppskatta om du kunde ta några sekunder av din tid för att rösta .
Just nu är jag på 2a plats,och jag vill så gärna vinna,då jag har önskat mig en assistent orginal nu i 1,5år men har inte den bästa ekonomin.
Drömmen är att bli konditor,hoppas du hjälper mig så jag kommer snäppet närmre min dröm.
Klicka  för att ge din röst,på nr 8 ( Jordgubbs sockerkaka) Tusen tack
Rösta här

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar