19 sep. 2011

Bilder från Bageri mässan

I går kom man hem helt slut efter att ha gått ett par timmar på bagerimässan.
Kan säga att de var första gången för min del,och det var superkul fast man hade trötta ben.
Och man fick gratis saker och jag fick chansen att träffa på mina samarbetspartner och även få nya.Rekommenderar alla att gå på såna mässor.
Och man fick provsmakningar överallt,så man blev övermätt men ändå åt man för det var sååå gott.
Skulle inte ni göra det om ni såg dessa läckerheter.
Och en del nyheter som kommer komma ut i marknaden snart.Har ni hört talas om oblat strössel,inte jag men jag såg det där.coolt,såg ut som kokosflingor och man kan strö på tårtor,cupcakes,cake pops mm.
Här bjuder jag på några bilder.






















Kram

9 kommentarer:

  1. Den mässan skulle jag gärna ha gott på och det är klart man vill smaka på alla godsaker :)

    SvaraRadera
  2. Jag var också där, i lördags! Tycker det var en jättebra mässa, är supernöjd!! Det fanns precis som du säger så himla mycket gott, kunde knappt äta nåt mer på hela dagen.. :)

    SvaraRadera
  3. Hovkonditorn-a det var jättekul,a man mådde illa tills slut,men när får man gotta på sig av så mycket olika sorter.
    Pernilla-a då hörde jag att det var sjukt mycket folk.heheheh..a faktiskt

    SvaraRadera
  4. Oj... va mycket gott!! Menar du att man fick ta för sig av allt på bilderna?? oh herre.. :)

    SvaraRadera
  5. Klara-a jag lovar,tog inte kort på allt heller.helt sjukt mycket som fanns där,och jag glömde ju ta bilder på där de bjöd på tusentals bröd me,färska,surdeg och de godaste bröden jag nånsin ätit i hela mitt liv kom från italien,och de var danskar som hade gjort de.ja fick en bit med mig hem och tro mig den gick slut så snabbt att jag inte hann att ta kort på de.
    Men jag kan lova,att man blev mätt på doften också,som nybakade bröd,bullar,våfflor mm.

    SvaraRadera
  6. Mumsig blogg du har :-)
    Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.

    www.Gniztra.com

    Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)
    Puss

    --000000___00000
    _00000000_0000000
    _0000000000000000
    __00000000000000
    ____00000000000
    _______00000

    SvaraRadera
  7. Anonym-tack.Jag var inne och kollade.

    SvaraRadera
  8. Jag vill också gå på en massa underbara mässor! jag har inte haft chans att gå på en enda, katastrof! Jag får minsann ta tag i detta och se till att pallra mig iväg på någon :P

    SvaraRadera
  9. Emilia-Det kommer vara en chokladfestival snart,och där får man äta massa choklad.Kanske något för dig.Bagerimässan får du vänta ett helt år till på.
    Men absolut,jag rekommenderar,jättekul verkligen

    SvaraRadera