14 juli 2011

Ett paket till mig och ett till dig

I dag fick jag ett paket och det jag fick kommer jag att lotta ut i en tävling.Mer om hur du ska gå tillväga för att vinna allt det här får ni i morgon,så glöm inte att titta in då.Fin fina priser att vinna,eller vad säger ni?
Detta underbara har jag fått av http://fabulousliving.se//som är en butik som har så mycket saker.Finns verkligen allt,från kläder till barn,herr,dam till hemartiklar.
Och så klart är jag förälskad i allt där,och rice produkter har en speciell plats hos mig.Man blir så glad att titta på dem med sina glada färger,mönster och snygga design.
Jag fick en rice slev,ett doftljus(hallon)ett paket fjärilsljus,ett paket fotbollsljus och till sist ekologiska bollar.De är ganska speciella och sparar pengar och hjälper miljön.De ska man lägga i tvättmaskinen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar