16 maj 2011

Fått hem Malaco godis

I dag fick jag en hel kartong fylld med godis,och såna överaskningar gillar vi.De som känner mig vet att jag är en riktig gottegris och kan äta massvis med godis.Så att få sånt här paket jublar man till.Så klart har jag redan favoriter hos Malaco,som djungelvrål.Älskar verkligen salt lakrits.
Vilken är er favorit?De har även kommit nyheter,gelegodis dragerade med choklad.Har ni smakat?Jag ska definitivt passa på och smaka då jag fått hem olika varianter som ahlgrens bilar,malaco choco som är nyheter.tugummi,gott&blandat plus mycket mer.Här får ni en titt på det jag fick.
Vill säga ett stort Tack till de som står bakom Malaco godiset,som råkar
vara mitt favogodis och är väldigt glad att jag fick produkter att testa på.Givetvis kan man ha godis som tårtfyllning,med lite grädde och smälter godiset så har man en underbar fluff.
Vill du kolla in utbudet så hittar du de här http://www.malaco.se//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar