20 maj 2011

30års tårta till min älskling

I dag fyller min make år,och så klart ska man fira med en tårta.
Fast det är inte så klart enligt han själv.Då i deras kultur har de aldrig firat nån gång hans födelsedag,och det är lite tragiskt.Jag gjorde en tårta till han förra året och det var första gången någon hade gjort en tårta.
Min man gillar inte så mycket fyllning och sockerpasta,därför spackla jag med lite grädde och la kex runt om tårtan och malteser choklad över.
Jag hade en bild i huvudet,men sedan räckte inte malteserna så fick improvisera.
Tårtan fyllde jag med hallonmousse&Vaniljmousse.
Grattis Habibi

3 kommentarer:

  1. Vilken fin tårta du har gjort :-)
    Tack så mycket för den fina kommentaren! :-)
    Ha en härlig dag!
    Kram, Lisa

    SvaraRadera
  2. Det både låter och ser jättegott ut! Ett stort grattis till din man :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket,snällt av er :D

    SvaraRadera