7 mars 2011

Fått paket i dag





I dag fick jag ett härligt paket fyllt med oljor,olivolja,olivolja med apelsinsmak,citronsmak.Ser fram emot att testa dessa.Råkade hitta en sida av en slump och där såg jag ett recept som jag vill gärna testa.Citronskorpor med citronolja,låter det inte smarrigt eller vad.Chokladmousse med olivolja,har ni testat?Mia på http://www.olioli.se// har det,och det är jätte gott enligt henne.Ska nog ta och testa nu när jag fått lite smaksatt olivolja här hemma.Aldrig testat det förut så det ska bli spännande.Jag fick även 2 unika kryddor.Långpeppar och tonkaböna.Dessutom fick jag choklad..mums.Detta är kvalitet,så definitivt godare än nutella.Fick även balsamvinäger.Det har jag hört att de passar med jordgubbar.Blir mycket jag ska få testa på nytt som jag aldrig ens hört namnen på eller mindre testat.Det finns massa recept på www.olioli.se som är inte som alla andras,lite mer spännande enligt mitt tycke.Tack Mia för paketet och inspirationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar