27 feb. 2011

Paket från Zmaka.se




Jag fick ett paket i fredags men hann inte lägga upp det,så därför blir det nu.
Jag älskar verkligen kryddor och därför råkade jag hamna på www.zmaka.se något jag inte kände till förrän nyligen och har fått mig några favoriter.Då man bakar ofta så försvinner skafferiet relativt snabbt.Så därför uppskattar jag verkligen då jag blir sponsrad produkter som man har användning för.Vill tacka Jan för den här chansen till samarbete.Jag fick i paketet 2 vaniljstänger,asterix krydda,pumpakärnor och choklad
bitar.

På zmaka finns det mycket att välja av allt,te,kryddor,kaffe,godsaker,choklad,
balsamvinäger m.m till relativt billig peng.Inte nog med det så har de dessutom recept,och en massa tips på deras sida.
Riktigt snabba leveranser också vilket är ett stort plus.
Vill ni ta er en titt eller två så klickar här
http://www.zmaka.se//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar