26 feb. 2011

Paket från Tehuset Java


I går fick jag ett mail där det stod att jag har ett paket att hämta ut,och jag hade ingen aning vem det var från,så blev glatt överaskad då jag såg att det var från Tehuset Java.Det är verkligen en webshop som har det mesta,och det är verkligen i min smak.Valrhona kakao som jag fick hem,ska bli underbart att få testa.Jag har sen förra året endast kört med 100%kakaohalt då det är det bästa och det bästa ska vara i mina bakverk så jag kan stolt stå för den goda smaken.Valrhona kakaon har jag hört mycket om,så den ska bli intressant att testa.Inte nog med det så fick jag dessutom Lemon curd.Många av er har nog hört talas om det,t.om smakat det.Men denna lemon curd som jag ska definitivt testa är från england och med kvalitet märke så ska jag nog testa i tårta eller macarons.
Fick även en intressant krydda,Kagekrydda som man ska använda i bakverk och sist men inte minst brödkrydda.Så klart man älskar det här paketet.Jätte tack till Tehuset Java.
Om jag besöker Lund så skulle jag definitivt vilja se och uppleva tehuset Java,då de har butiken kvar så som den såg ut för 79år sedan.
Finns även butik i Lidingö och i Stockholm,så där är det mer troligt att jag skulle ta mig en sväng.För det är närmare min hemstad.
För er som bor för långt bort så har de en underbar webshop som man alltid kan besöka och den hittar du här
http://www.tehusetjava.se//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar