11 jan. 2011

Tipsar om en schyst sida

Då jag inte bakar så tar min son upp min tid,och nu har jag bestämt mig att fixa till hans rum som finns inte mycket i.Det är så dyrt med barn och ändå har vi bara 1.
Finns många ställen att besöka men då vi inte har bil så googlar jag runt och besöker via nätet.det finns så mycket fina saker.I dag tipsar jag er om http://www.bellabo.se//
Där finns det unika saker att förgylla ditt hem med.
Och om du känner att du är en säljare i grunden eller vill lära dig så tycker jag att du ska ta chansen för de söker Säljare just nu i hela sverige.För att få mer information så är det bara att besöka deras hemsida och maila dom om intresse finns.
Man kan ju alltid försöka,och det är väldigt lätta produkter att sälja,och de säljer sig själv då de är vackra och unika.Det här är en av mina favoriter som skulle vara underbart i min sons rum.Kostar endast 30:-styck.



Denna kostar 2495:-,skulle vara perfekt att ha i min sons barnrum,för att lägga hans saker på.älskar vita barnmöbler och sedan ha massa färger runt om,leksaker,väggar och matta.

Bilderna är lånade från www.bellabo.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar