18 jan. 2011

Nytt Samarbete med....

Nu har jag startat upp ett nytt samarbete och denna gång vill jag presentera Paxlux.
Ett företag som specificera sig inom självhäftande väggtexter och väggdekorer men även annat.Jag tycker att ens hem är ens oas och jag tycker att hemmet blir så mycket personligare då man har väggtext och dekor runt om en själv.Dessa fick mig på fall och skulle allt vilja ha här hemma,då vi har tråkiga tapeter.


Bilderna är lånade från paxlux.se


Jag fick välja 2 valfria kakeldekor som är stämplade med recept.Ska även passa på och pröva dessa recept.Kolakladdkaka & Knäckig äppelpaj.Det låter smaskigt bara man hör namnet eller hur?
Vill du också ha recept på ditt kakel där hemma så kolla in lite senare då kommer en tävling vara uppe.Vill säga Tack till Kristina på paxlux.


Vill du ta dig en titt så tycker jag du ska besöka http://www.paxlux.se//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar