15 dec. 2010

Jag tävlar



Åh den här tävlingen skulle jag vilja vinna,ni ska se vår nya lägenhet,eller ny är den definitivt inte,måste nog vara en lägenhet från 50talet,usch.stora hål på tapeterna och även golven,och inte gör dom något åt det heller,dvs de som äger lägenheten.så nu får jag ta saken med egna händer,dock har jag inte råd att tapetsera 3rum o kök,så hoppas på hjälp nu från dig och
För att tävla gå in här http://www.ninninusens.blogg.se/
Tävlingsregler:

Blogga om tävlingen med bild i din blogg, där du länkar både till mig
och till www.photowall.se . Meddela mig sedan att du gjort det, med en kommentar under detta inlägget.

* Har du ingen blogg - tipsa 3 vänner om tävlingen och länka även här både till mig och till aromboden. Maila sedan mig på ssnnuutttaann@gmail.com och skriv att du vill vara med i tävlingen.

Tävlingen håller på i 2 veckor och avslutas alltså den 17 December
- en perfekt julklapp alltså!!
LYCKA TILL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar