9 okt. 2010

Jag tävlar om en Decoupe dekoreringssprits

Jag har gått in i Cervera,och stirrar jämnt på den lilla söta saken.Liten men kostar 170kr.saftigt.och nu finns de en liten chans och vinna denna,och det klart jag ska tävla,fast jag brukar jämnt ha otur,men man vet ju aldrig.
Jag skulle använda den här till mina bakverk,mycket choklad skulle man värma i den.
Jag har precis lärt mig hur man gör goda tårtor,och en sådan är ett måste,speciellt om man ska skriva något på tårtan vilket alltid händer,så med denna då vet jag att jag alltid lyckas med skriften.Jag älskar cake balls,och skulle använda för att göra ränder på den.jätte fint och blir konditor känsla,istället för amatörmässigt.
Så till er alla som älskar att baka,gör som jag,gå in och tävla.
Länken:
http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=3001665850025109459&postID=3927490299870249495

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar