29 okt. 2010

Fick paket i dag


I dag fick jag ett paket från Nordic sugar.Och som ni vet nog så älskar jag allt som har med bakning och göra.Jag fick i paketet mörk muscovadosocker,rörsocker, florsocker av rörsocker,vit sirap,vaniljsocker och cane syrup.Ett jätte stort tack till Lill på Nordic sugar.
Jag hade själv hemma mörk muscovadosocker,men jag klagar inte.får bara komma på något att använda det till,har ni något tips så skulle jag gärna vilja veta.
Jag använder väldigt flitigt av ljus muscovadosocker,och den har blivit av en favorit hemma hos mig.Den är så god,med kolasmaken som smälter i munnen..mums

4 kommentarer:

  1. Annika Henriksson29 oktober 2010 kl. 21:27

    Älskar din blogg! :) Så vacker!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad snällt sagt :D Tack så mycket,betyder mycket då jag får positiv feedback.

    SvaraRadera
  3. Jag gillar din blogg oxå men det kanske jag har sagt?
    Jag följer dig varje dag :))

    SvaraRadera
  4. Tack så jätte mycket.Blir så glad av era fina komplimanger.Kul att höra att du besöker mig varje dag.Har du någon blogg så man kan göra detsamma.Ha en fortsatt trevlig helg.

    SvaraRadera