20 juli 2010

Tävlingen vann....


JAG vann sommartävlingen som www.miashopping.com hade,så glad blev jag då jag fick beskedet.grymt mycket grejer fick jag som shampoo&balsam från GLOW,ansiktsvatten & dagkräm från Garnier,Summer Glow från Dove,Hudlotion från LdB,Spray från Toni&Guy och slutligen saltspray från disp.Jag säger Tack till Mia för att hon valde mig att vinna detta pris,känns skönt då jag ska använda allt detta till mig själv,vilket jag annars inte brukar göra.Jag har en tendens att tänka på min man & son först,men nu är det bara jag.Ser fram emot vad sommaren har mer att bjuda på.Paket älskar ju vilken tjej som helst.Och i september så är det min födelsedag,rättare sagt den 7e september.
Då hoppas jag få massa presenter,men de lär jag inte få,min man glömmer det,gjort det i dessa 2 år vi har varit gifta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar