27 juli 2010

Stort Paket med mycket saker till...



Så där ja,nu har jag tagit kort på allt som fanns inuti paketet som jag hämtat ut.Och blev överaskad,mer saker än jag trodde.Och överraskning gillar jag,men jag hann inte komma hem och öppnade paketet på vägen,och de kom ut en massa produkter.Perfekt åt min son som han kan leka med,och som passar till kalas,fest mm.
Men jag föll för en speciell sak på Kalaslagret,så har du barn,eller vet inte vad du ska ge för bröllopspresent, dop present så har jag ett bra tips.Ni måste gå in till wwww.kalaslagret.se för där hittar du din speciella present.Jag fick en tavel bild,jätte fin,du ser den på bild.Där står mitt barns namn,hans vikt,längd,då han kom till världen.Såna presenter uppskattas av alla,mammor,pappor,nygifta,barn mm.
Jag säger ett jätte stort Tack till Kalaslagret med Sandra i spetsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar